Hari ini, saya dan keluarga pergi ke Kota Bharu.Kami pergi ke Giant.Selepas tu, pergi makan dan pergi test mesin mengurut GINTELL.Rasa lega selepas diurut oleh mesin ini.Lepas tu kami jalan² lalu ternampak syarikat N F S Toy.Saya tertarik ngan permainan lalu , saya dan adik beradik pergi bayar RM8 seorang.Lepas bayar, kami masuk ke dalam dan bermain seperti kanak - kanak umur 4 tahun.Emak kami tinggalkan kami untuk membeli belah.Kami bertiga tidak pernah terpisah kat sana.Apabila ada orang lalu kat situ, kami menyorok kerana malu.Dan apabila kami ternampak sekumpulan lelaki untuk pergi kat tandas, saya mengajak kakak dan adik saya untuk menyorok.Lepas main puas - puas, pergi sekali lagi kat Radix Chicken House untuk makan.Lepas siap makan, saya dan keluarga pergi solat Maghrib dan selepas itu balik.Rasa seronok tak terhingga kerana dapat masuk kat dunia kanak - kanak walaupun saya berumur 10 tahun dan tahun depan umur 11 tahun.Saya harap dapat main kat situ sekali lagi.Insyaallah...lOvE h@nn@

No comments: