20 / 9 / 2011

Assalamualaikum ..
20 / 9 ialah hari saya dilahirkan
Pada hari itu, semasa rehat saya ingin mencari kawan saya . Saya singgah ke tempat meja makan kawan kawan sekelas saya ( 5 Mercury ) ... Salah seorang daripadanya, Natasya pun menyanyikan lagu "Happy Birthday to u ". Semua orang ikut ,, dia nyanyi kuat kuat sehingga semua murid yang sedang rehat dengar .. Saya malu sangat , saya pergi kawasan lain . Semua orang pandang kawan kawan saya .. Lepas tu, saya pergi pulak ke Koperasi . Aisyah , Syafiqah and Disha kan 1 group kalau rehat . . Aisyah pergi tandas .. Saya duduk dekat luar tgah bercakap dengan syafiqah . . Saya dengar , ada orang tu kan, cakap happy birthday to u dalam tandas .. Hehehe .. thanks .. Saya terharu sangat .. Terima kasih tasya ,, terima kasih disha ,, terima kasih syafiqah ,, terima kasih lily ,, terima kasih atiqah ,, terima kasih anis ,, and all my friends yang wish ,, Terharu sangat .. hehehe .. oKay la dah habis cerita .. !!
lOvE h@nn@

No comments: