Aisah bt . Jabir


Awakk .. Saya rindukan orang indon .. Yang jaga saya dari dulu sampai besar .. Yang menasihati saya .. Yang banyak melindungi saya daripada kena marah ... Yang menolong saya when saya gaduh ngan kawan .. Yang beri saya kasih sayang .. Yang memujuk saya masa saya nangis .. Hana doakan, Palembang selamat .. Alhamdulillah ,, masa dia balik ke sana, dia pregnant .. Dia dapat anak perempuan dan dia namakan anak tu : Nurfarahana .. sebab , dia miss saya sangat sangat !! Ayah dia dah meninggal masa saya tengah main Freestyle Gunz, ada orang call.. Lepas tu, saya dengar dia nangis .. Saya pun tengok la dia .. Saya tengok dia , tak lalu makan sebab ayah dia meninggal .. Kesian kan !! Kak Aisah !!!! come Malaysia back .. We need u <3 <3 .. Nak tengok gambar dia ? Nah ! gambar dia lOvE h@nn@

No comments: