Nasib kedua dan ketiga

Masa tamat pelajaran, saya nak balik .. lalu dekat depan izzati azhani .. dia cakap " hana jatuh " ? saya cakap "ye" .. saya rasa , nadia yang cakap .. but, it okay !! sekadar senda pagi .. masa tuh ada jugak nasib malang .. saya terlicin .. nasib baik tak jatuh .. kalau tak , ramai orang yang dah gelak besar (LOL) .. kalau dalam kelas tu, okay la .. tapi, di luar kelas tempat tunggu bas ... lepas tu, pak cik din ( orang yang ambil saya masa balik ) datang .. masa saya nak naik kereta, kepala terhantuk pulak .. Alamak aiii !! tapi sakit sikit jerr .. tak teruk la .. tapi, macamana pulak nasib saya di rumah .. kalau dah kena 3x di sekolah, berapa kali yang saya akan kena di rumah ? Aaaaaaaaaa ... tak nak dah jatuh, terhantuk , ... nanti , rosak buah pinggang .. aaaa .. insyaallah tak de pape berlaku di rumah .. ok la .. assalamualaikum lOvE h@n@

No comments: