Perpisahan antara keluarga

Mak saudara saya , dari KL tadi singgah sini sebelum pulang ke KL .. masa last last tuh , izzat menangis .. Saya nak nangis ugak masa tuh .. tapi, kalau nak ingatkan kerja sekolah yang berlambak , saya tak leh nak nangis .. hua !! tapi, sekarang ni simple .. ada perasaan sebak di dalam diri ni .. tapi, air mata tak keluar ... anyway ,, saya tak nak mereka tinggalkan kelantan .. and I want they stay here .. nak sekat perpisahan dah tak leh kan .. kena relakan jugak .. tu lah kehidupan kita .. setiap yang bertemu, akan berpisah jugak .. tapi , tadi ada jugak dalam diri saya ni tak nak diorang singgah sini .. bukan benci atau pape cuma tak nak menangis .. tu jer !! kalau diorang tak singgah , sedih jugak .... huhu !! ape lah diri saya ni kan !! .. okay la .. dah tak sanggup tulis ni .. assalamualaikum lOvE h@n@

No comments: