Hihihi

Sekarang , blog saya tak tahu nak update ape .. < I have no idea > ... huh !! Dan satu agi , sekarang saya sibuk kecuali JUMAAT AND SABTU .. tapi, tak pasti sibuk atau tak .. sebab kelas petang akan bermula hari isnin nanti, .. harapan saya : nak cuba memahami sedaya upaya ape cikgu ajar ... Okay !! nanti, saya nak dapat 5A + UBB 1 nak mintak gitar ... hahaha :D :D .. tomboy ... tapi, sape nak beli hah !! melepas peluang tuh .... huhuhu !! Satu agi , semalam saya cuba bukak youtube dan cuba dengar bacaan daripada sheikh .. saya cuba ikut dengan alunan suara dia .. alhamdulillah menjadi .. sebab saya nak jadi seorang hafizah < dont say saya riak > saya ni nak share kebahagiaan saya ngan semua orang .. okay !! thats all .. terima kasih sebab dah luang masa nak baca blog saya .. assalamualaikum lOvE h@n@

No comments: