BERTAUBAT

Yang ni paling sedih dalam hidupku.Kelmarin saya pergi kb, pastu pergi beli tudung kat Wakaf Che Yeh..Pastu masa pukul 7:00p.m, azan dilaungkan dan saya masih tidak pergi solat Maghrib..Lepas beli tudung, ayah saya datang ambil saya selepas tu, dalam kereta dan dalam perjalanan nak balik dari kota bharu, saya berfikir betapa berdosanya saya sebab tak solat.. Selalunya, saya solat cukup 5 waktu saya rasa diri saya dekat ngan Allah..Lepas tu , saya rasa menyesal sebab saya hidup ni bukan untuk suka suka.. Tetapi untuk beribadat kepada Allah..Saya rasa sangat sedih.Kalau macam tu, baik saya mati saya lebih rela kena siksa di Neraka daripada saya hidup di dunia ini tak beribadat kepada Allah..Kalau memang saya buta dengan apa yang engkau jadikan, maafkan lah dosa ku yang Allah..Macam mana nak bertaubat betul betul.. dah lah syaitan selalu lalaikan saya...Sedih sekali..Harap saya yang tidak berubah perangai, maka kalau dah baca, ubahlah perangai awak tu,, Kita hidup ini untuk beribadat kepada Allah, malah bukan utnuk bersenang lenang ..InsyaallahlOvE h@nn@

No comments: