Tadi, kul 6:00pg dah bangun ... Semua orang masih tidur lagi . Bangun main games sampailah pukul 6:30pg semua orang dah bangun untuk solat subuh ... Tapi cuma orang yang demam je tak solat... Hampir semua keluarga saya kena demam..Kami bersiap nak pergi ke hospital untuk check darah ibu saya ,,, Kemungkinan ibu saya kena penyakit demam denggi .. Dalam beberapa minit duk dalam hospital, saya lapar dan ajak kakak dan ayah saya pergi makan ... Masa makan tu hujan mula turun ... Lepas tu kami chaw dari kedai tu dan kembali balik kat hospital .. Semasa datang balik kat hospitalm adik saya demam ... Saya dan ayah saya pergi ambil sijil lahir adik saya kat rumah... Lepas ambil sijil lahir tu saya datang balik kat hospital .

Lepas tu kami pergi kat Tok Bali nak cari ketam nipah nak buat ubat untuk ibu saya yang kena demam denggi ... Lepas beli tu balik kampung .... Best tau Then, balik rumah .... Esok kalau darah ibu saya rendah, ibu saya terpaksa dimasukkan ke dalam wad ... Maka, sesiapa yang kena demam denggi, makanlah ketam nipah dan buat jadi sup ... Memang best ... lOvE h@nn@

No comments: