Sekarang , hobi saya ialah meluahkan perasaan kepada blog .. Nasib baik bukan perasaan peribadi .. Tapi, saya nak cakap dalam blog ni yang saya tak minat sape sape .. Dan, jangan nak tuduh menuduh sesuka hati .. Okay ,, hmm blog ni saya buat masa saya darjah 3 .. Mak saya yang ajarkan masa pagi pagi lagi .. Tapi saya ingat pada pukul berapa .. 7:30am lepas saya siap solat subuh, saya tengok mak saya tengah taip menaip dalam blog ni .. So, saya mintak dia ajarkan .. Sekarang , saya pulak ajarkan orang lain .. Alhamdulillah I can do it .. Semuanya dapat diluahkan dalam blog ni .. Blog ni bukan sekadar blog .. Kalau nak luahkan pun, kenalah luahkan benda bukan peribadi.. Yang orang tak tahu lagi jangan luah dalam blog tau !! Tak boleh disalahgunakan blog ni nanti jadi benda lain pulak . Niat saya untuk buat blog ni ,, ialah sebagai luahan biar orang lain faham la perasaan insan di dunia ni .. Semuanya lain lain tau !! Jangan dipersamakan perasaan awak dengan orang lain ye !! Okay lah setakat tu je yang saya nak taip menaip dalam blog ni .. Diharap semua suka lah dengan post yang saya tulis penat penat ni ye..

Assalamualaikum ......... lOvE h@nn@

No comments: