Tak suka

Saya tak suka kawan makan kawan dan jugak kawan tipu kawan .. tolong la .. tapi, sekarang masih tak de lagi kawan saya macam tu, cuma untuk peringatan .. tolong la ... kalau ada bende yang tak suka dalam diri saya nie, tolong jangan mengumpat .. hanya terus terang sahaja .. insyaallah saya tak marah dan jugak saya akan baiki diri saya ... okay !! satu lagi, peringatan kepada kawan kawan dan pembaca .. awak tahu tak maksud bodoh sombong ?bagi yang tak tahu, maksudnya ialah dia tu tak tahu jawapan tapi tak nak tanya orang .. macam tu la .. okay !! dont be like that ... saya tak suka ... okay !! mungkin saya ni terlalu memilih .. tapi, kalau saya dapat kawan macam tu pun , it okay !! .. mungkin lama kelamaan dia takkan jadi macam tu. .. okay ! setakat tu sahaja .. waktu asar dah masuk ... Sesiapa meninggalkan solat asar di waktu petang , air wuduk yang mengenai mukanya boleh membersihkan kotoran asap dan habuk siang .. so, kalau dah masuk waktu segerakan solat eh .. assalamualaikum lOvE h@n@

No comments: